Головна » 2016 » Жовтень » 3 » БІБЛІОТЕЧНИЙ УРОК „ІЛЮСТРАЦІЯ В КНИЖКАХ”
13:42
БІБЛІОТЕЧНИЙ УРОК „ІЛЮСТРАЦІЯ В КНИЖКАХ”

                    БІБЛІОТЕЧНИЙ УРОК „ІЛЮСТРАЦІЯ В КНИЖКАХ”

Мета. Пояснити учням значення малюнків для розкриття змісту книжки; допомогти учням відчути силу мистецтва; розвивати художній смак учнів, почуття прекрасного, збагачувати мову.

 

Вступне слово бібліотекаря.

  • Любі діти! Я дуже рада, що ви любите читати книжки. І не просто читати, а свідомо читати. Можете переказати прочитане, розумієте прочитане, знаходите головних героїв. І, навіть, коли ви слухаєте уривки з книжки, відразу здогадуєтесь з якої це казки. Сьогодні ви принесли малюнки до ваших улюблених казок. (Представлення малюнків)
  • Тож я хочу спитати у вас, які ви любите книжки? З малюнками чи без? (Відповіді дітей)
  • Я теж так думала. Адже, коли ви приходите в бібліотеку і я спостерігаю за вами, як ви вибираєте собі книжки. Особливо звертаєте увагу на малюнки. І любите, і вибираєте читати ті книжки, в яких більше малюнків. Ось про ці малюнки ми з вами і поговоримо. (Розкриваю книжку і показую малюнки)
  • Малюнки, які ви бачите в книжках – не просто малюнки, а це – ілюстрація. Ілюстрація – малюнок, який розкриває зміст книжного тексту. І всі малюнки, які ви бачите в книжках, правильно треба називати – ілюстрація. Ось ми з вами і вивчили нове слово, яке ви повинні запам’ятати. А тепер подивіться на ілюстрації в книжці. (Показую книжку)
  • Ілюстрація в книжці не однакова, ви звернули  на це увагу? Добре, молодці!
  • На початку книги або розділу – заставка. Сторінкова – на всю сторінку. Текстова – у тексті. Кінцівки – в кінці книги. (Демонструю книги з різними ілюстраціями)
  • Не так просто зробити ілюстрацію до книги. Художник довго читає, осмислює прочитане, має добре знати час, описаний у книзі, характер героїв, їхній зовнішній вигляд, побут, одяг, речі, щоб ілюстрація точно відповідала текстові.
  • Малюнки до книжок зробили і ви. Вони вийшли у вас дуже гарні, різнокольорові, яскраві. Я б сказала, що ви добре зрозуміли ту казочку, яку ви читали, і малюнки вийшли у вас чудові.
  • А скажіть мені, чи можемо ваші малюнки назвати ілюстрацією чи ні? (Відповідь)
  • Так. А яка це ілюстрація?
  • Сторінкова. Молодці. Бачу, що ви добре зрозуміли, що таке ілюстрація. Відкрийте книжечки там, де у вас заставка і знайдіть ілюстрацію в тексті. Молодці.
  • Я дуже рада, що книжечки, які ви  будете брати у бібліотеці, не просто читатимете, а будете звертати увагу на художника, який приклав багато умінь, щоб порадувати вас чудовими та веселими ілюстраціями. Щоб вам іще хотілося читати. А тепер знайдіть у своїй книжечці і прочитайте прізвище художника, який подарував вам багато чудесних хвилин спілкування з його малюнками-ілюстраціями.
  • Ще я хочу подякувати тим учням, які багато читають і шанують книги, шанують права інших людей. Розуміють прочитане і можуть добре переказувати. (Називаю прізвища)

Хочу  сьогодні кращих читачів  бібліотеки нагородити книжечками, безцінним скарбом людського надбання, мудрого і щирого порадника. Нехай ці книжечки залишаться вам на згадку про нашу бібліотеку. Ці учні не тільки багато читають, а й бережливо ставляться свого доброго, розумного друга – книги.

Переглядів: 553 | Додав: terebleche | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar